luni, 28 februarie 2011

Îmi plac diminețile cu surprize


 Mai ales când este vorba despre surprize plăcute !

 De curând m-am înscris pe Breslo - o comunitate a artizanilor, unde mi-am deschis și un magazin virtual. Așa că azi dimineață, în timp ce îmi verificam magazinul :D,  mi-am dat seama că am fost menționată în Galeriile Breslo de către stephanie. O galerie este de fapt o listă cu produse preferate, bazată pe o temă specială. Îți poți alege orice temă, și oricine are cont poate crea o galerie. Mie mi se pare că și pentru cumpărători este un mod plăcut de a căuta produse.




Portofelul Chéri listat in Galeriile Breslo


Iar cei din echipa Breslo pot alege această listă ( dacă le place) și o pot pune pe prima pagină, ceea ce, cred eu, este un mod de a câștiga expunere!

 Sunt atât de bucuroasă!

 Apoi am primit un e-mail care mă anunța că am două comenzi pentru portofelele Chloé și Mitsou.  

 Portofelul Mitsou

  Portofelul  Chloé  

Bisous!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu