luni, 14 martie 2011

Da mai departe!


Pentru ca  de cele mai multe ori mi s-a intamplat ca cineva sa isi doreasca un produs Colette pentru ca a auzit despre el de  la o prietena sau cunostinta, sau l-a admirat la o persoana care il purta si pentru ca imi plac foarte tare jocurile,  I give you….
The Giveaway !

Ca atare, va invit sa dati share paginii mele de Facebook tuturor persoanelor care credeti ca ar putea fi interesate de Colette. Persoanele respective sunt poftite sa lase un comentariu la acest articol in care sa mentioneze persoana care i-a recomandat pagina Colette.

"Campania" incepe de astazi, 14  mar ora 09:00AM si tine pana miercuri 16 mar 09:00AM.

Astept cu mare interes comentariile voastre pana miercuri, cand voi alege castigatorul cu ajutorul random.org. Atat castigatoarea cat si persoana care i-a recomandat pagina vor castiga cate un produs Colette la alegere, oricare dintre cele expuse in albumul" Da mai departe!".

Daca doriti sa participati, va astept  pe Facebook.

Bisous!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu